Så overlevede vi også 2012. Mayaernes forudsagte dommedag og diverse skader. Det hele ordnede sig og et nyt år venter!
Men inden jeg træder helt ind i det nye år, vil jeg lige tage et kig på det foregående. For det er da godt nok et af de bedste år - også måske og sørgeligeste, jeg har haft i mit liv. At have været på efterskole har fyldt halvdelen af det. Og det at slutte på efterskole var simpelthen så hårdt. Jeg kan slet ikke huske eller forestille mig den triste og sørgmodige fornemmelse, jeg havde i maven, da jeg kørte derfra d. 30. juni. Jeg savner det så uendeligt meget og jeg savner alle mine venner. Jeg har været ret sløv til at få set dem og efterskolen. I den anden halvdel har jeg gået på gymnasiet - mødt en masse nye mennesker og fået en masse nye venner. Det har virkelig gjort et godt indtryk på mig og jeg glæder mig til at bruge mere tid dér. Jeg ville bare ønske, at jeg både kunne være der og være på efterskole.
Og, som så mange andre, må jeg have nogle nytårsforsæt. Fordi jeg gerne vil have et mål. Og dem kan du så se her

1. Jeg vil i år 2013 besøge min efterskole mere.
2. 2013 skal være et år, hvor man er glad. Jeg vil se det gode i folk - hver gang - og jeg vil lade være med at dømme personer med det samme.
3. I det kommende år vil jeg (lol - muligvis) begynde at løbe... Hvis jeg orker.


Jeg håber, at I havde et ligeså godt nytår, som jeg havde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar